Ecommerce
customer experience
CDP.pl to cyfrowy dystrybutor multimediów, dla którego zaprojektowaliśmy kompletną ścieżkę customer experience, jaką podążają klienci od momentu wejścia na stronę, do chwili odbioru paczki z wybranym produktem.
Rebranding
Pracując nad identyfikacją wizualną CDP.pl szukaliśmy balansu między tożsamością marki, jej rozpoznawalnością oraz nowym pozycjonowaniem. Efektem pracy jest nowoczesne logo nawiązujące do tradycji jednego z najbardziej znanych e-sklepów.
Kolejnym krokiem było wykorzystanie nowej identyfikacji wizualnej do stworzenia spójnego projektu graficznego. Każda z kategorii– książki, gry, muzyka, filmy, sprzęt, hobby- została wyróżniona unikalną kolorystyką i ikonografią.
Customer experience
Zaprojektowaliśmy kompleksowe rozwiązania ułatwiające nawigację w sklepie, wybór produktu, formy płatności oraz sposobu realizacji zamówienia. Zadbaliśmy nawet o projekty opakowań i materiałów drukowanych, które wraz z przesyłkami trafiają w ręce klientów CDP.pl
Przy tworzeniu nowej odsłony sklepu korzystaliśmy z technologii Responsive Web Design, aby klienci CDP.pl mogli zamawiać ulubione multimedia na każdym urządzeniu mobilnym.