Do cyklu naszych spotkań wewnętrznych “Głowa Otwarta” dodaliśmy nową serię, którą pomysłodawca, Michał Łukawski nazwał pierwotnie „Co siedzi w głowach klientów?”. W dużym uproszczeniu można uznać, że właśnie temu poświęcone są te warsztaty – poznawaniu drugiej strony medalu.
Czasem łatwo skupić się na małym wycinku tej układanki, za którą odpowiadasz zapominając, że po drugiej stronie też stoi chłowiek, który może mieć inne cele, wiedzę i odpowiedzialności. Dzięki współpracy z Digital Experts Club mamy okazję zapraszać członków klubu by opowiedzieli nam o swoich doświadczeniach, oczekiwaniach wobec takich partnerów jak my. Dowiadujemy się więcej o wyzwaniach na rynku, wewnątrz firm i w różnych branżach.
Jeśli mówimy o byciu partnerem, a nie tylko dostawcą to jako cała organizacja musimy rozwijać się w kierunku rozumienia naszych obecnych oraz przyszłych klientów i ich wyzwań oraz rynku jako całości. Michał ŁukawskiIT Businness Partner, SYZYGY Warsaw
Coś dla każdego
W spotkaniach biorą udział wszyscy chętni (online i offline) – zarówno z zespołów klienckich jak i wspierających.
Zadajemy trudne pytania, które krążą nam po głowach, staramy się zrozumieć doświadczenia budowania produktów online wewnętrznie i poznać lepiej procesy panujące w innych firmach. Mamy szansę dostosować nasze działania i zrewidować nasze opinie.
Dla mnie to też okazja by dowiedzieć się czegoś o pracy z partnerami. Bazując na pytaniach jakie padały zrozumiałem z jakimi wyzwaniami mierzycie się przy współpracy z takimi osobami jak ja. Patryk DąbrowskiIT Architecture, Digital and DevOps Manager, Jerónimo Martins
Na spotkaniach z Patrykiem poruszyliśmy takie kwestie jak:
- Oczekiwania dotyczące współpracy na linii Dostawca – Klient
- Biznes i jego wpływ na wybór technologii
- External vs Internal – czym różni się zespół wewnętrzny od zewnętrznego?
- Wdrażanie i wybór technologii
- Proces decyzyjny w organizacji