Webinar:

Jak sprawdzić, czy Twój e-commerce nie jest zbyt wolny?

Mierzenie wydajności sklepów internetowych

Opublikowano
listopad 16, 2021

8 grudnia o godzinie 11 kolejny webinar z serii SYZYGY Głowa Otwarta poświęcimy wydajności sklepów internetowych.

Prowadzący, Maciek Pastuszka i Andrzej Duś wspomną między innymi o:

  • Jak zacząć pracę nad wydajnością strony i dlaczego jest to ważne?
  • Spojrzenie z perspektywy użytkownika, czyli dla kogo tak naprawdę to robimy?
  • O doświadczeniach użytkownika mierzonych przy pomocy Core Web Vitals
  • Z jakich narzędzi korzystać i jak weryfikować dane?

Andrzej Duś

W SYZYGY wspieram zespoły i klientów w obszarach procesowych i technologicznych.

Rozwija się w tematy związane z naszą efektywnością, kulturę Agile i DevOps. Prywatnie fascynuje się kognitywistyką i wpływem technologii na przyszłość ludzkości.

Maciek Pastuszka / JavaScript Developer

Specjalizuje się w poprawie wydajności aplikacji internetowych i długotrwałej odpowiedzialności za rozwój produktu. Wielokrotnie występował w roli konsultanta dla różnorodnych klientów. Skupia się na tworzeniu produktów przyjaznych użytkownikom.

Wydajność odgrywa główną rolę w sukcesie każdego internetowego produktu. Witryny o najlepszych wynikach angażują i zatrzymują użytkowników. A konsumenci są bardziej wymagający niż kiedykolwiek. Kiedy oceniają wrażenia w twoim serwisie, nie tylko porównują Cię z bezpośrednią konkurencją, ale oceniają doświadczenie na tle najlepszych usług, z których korzystają na co dzień.

Zatrzymanie użytkowników ma, więc kluczowe znaczenie dla poprawy konwersji. Zasada jest prosta: powolność platformy ma negatywny wpływ na przychody, a szybka platforma zwiększają współczynniki konwersji.

BBC odkryło, że traci dodatkowe 10% użytkowników za każdą dodatkową sekundę, jaką zajmuje im wczytanie witryny.

Od czego zacząć?

Najpierw musimy wiedzieć jak i jakimi metrykami powinniśmy mierzyć wydajność naszej platformy. Na tym właśnie się skupimy. Częstym błędem jest praca nad optymalizacją zanim zdobędzie się wszystkie dane. Opowiemy, więc o tym od mierzenia jakich danych zacząć by wiedzieć co faktycznie powinniśmy zoptymalizować.

Interesujące?

Dołącz do naszego webinaru z serii SYZYGY Głowa Otwarta już 8 grudnia o godzinie 11.

On this page