LOT Airlines

Wzmocnienie sprzedaży dzięki nowej platformie LOT.com

Nasza rola

Design & UX

Dla Polskich Linii Lotniczych LOT zaprojektowaliśmy nową platformę sprzedażową LOT.com. Powstał serwis podnoszący komfort podróży pasażerów jeszcze przed jej rozpoczęciem.

Zadanie

Serwis LOT.com  jako główny kanał sprzedaży internetowej Polskich Linii Lotniczych LOT ma świadczyć swoim pasażerom usługi na coraz wyższym poziomie. Celem było uproszczenie prezentacji informacji ważnych dla klientów i przyszłych pasażerów oraz przejrzyste zaprezentowanie promocji i usług.

Pomysł

Zależało nam przede wszystkim, aby nowy serwis był intuicyjny, przystępny oraz zachęcał do zakupu biletów i usług dodatkowych. Musieliśmy jednak pamiętać o przyzwyczajeniach użytkowników korzystających z serwisów linii lotniczych, dlatego bardzo rozważnie przemyciliśmy nowoczesne rozwiązania i trendy w projektowaniu stron internetowych.

Egzekucja

Ograniczyliśmy treści do minimum na rzecz większej przejrzystości i łatwiejszego znalezienia niezbędnych informacji. Wiele tematów przedstawiliśmy w sposób obrazkowy i ikonograficzny dodając jedynie krótkie komentarze. Wszystkie widoki projektowaliśmy z myślą o mniejszych rozdzielczościach oraz optymalnym wyświetlaniu na urządzeniach mobilnych. Mocno wyeksponowaliśmy oraz ułatwiliśmy dostęp do najbardziej istotnych dla pasażera elementów takich jak informacje dotyczące podróży, promocje czy dodatkowe oferty.

Spójny język wizualny dla platformy sprzedażowej LOT.com

Na każdym etapie projektowania, pamiętaliśmy o tym, że przyjemna podróż nie powinna zaczynać się od zajęcia miejsca w samolocie, ale już na etapie wyszukiwania i rezerwacji lotów.

Interesujące?
Opowiedz nam o swoim pomyśle!
Business Partnerships Agata Kuich
IT Business Partner
On this page