Design & UX
Zadanie
Serwis LOT.com jako główny kanał sprzedaży internetowej Polskich Linii Lotniczych LOT ma świadczyć swoim pasażerom usługi na coraz wyższym poziomie. Celem było uproszczenie prezentacji informacji ważnych dla klientów i przyszłych pasażerów oraz przejrzyste zaprezentowanie promocji i usług.

Pomysł
Zależało nam przede wszystkim, aby nowy serwis był intuicyjny, przystępny oraz zachęcał do zakupu biletów i usług dodatkowych. Musieliśmy jednak pamiętać o przyzwyczajeniach użytkowników korzystających z serwisów linii lotniczych, dlatego bardzo rozważnie przemyciliśmy nowoczesne rozwiązania i trendy w projektowaniu stron internetowych.

Egzekucja
Ograniczyliśmy treści do minimum na rzecz większej przejrzystości i łatwiejszego znalezienia niezbędnych informacji. Wiele tematów przedstawiliśmy w sposób obrazkowy i ikonograficzny dodając jedynie krótkie komentarze. Wszystkie widoki projektowaliśmy z myślą o mniejszych rozdzielczościach oraz optymalnym wyświetlaniu na urządzeniach mobilnych. Mocno wyeksponowaliśmy oraz ułatwiliśmy dostęp do najbardziej istotnych dla pasażera elementów takich jak informacje dotyczące podróży, promocje czy dodatkowe oferty.
Spójny język wizualny dla platformy sprzedażowej LOT.com
Na każdym etapie projektowania, pamiętaliśmy o tym, że przyjemna podróż nie powinna zaczynać się od zajęcia miejsca w samolocie, ale już na etapie wyszukiwania i rezerwacji lotów.