Lufthansa Group

Płynne podróże w cyfrowych przestworzach

Nasza rola

Digital Lead

Jako SYZYGY Group, międzynarodowa agencja digital lead, od 2019 roku zapewniamy pozytywne i kompleksowe doświadczenia użytkowników we wszystkich cyfrowych touchpointach Lufthansa Group. Pomagamy pasażerom Austrian Airlines, Brussels Airlines, Lufthansy i SWISS od rezerwacji i odprawy po przylot. Ich indywidualne potrzeby na każdym etapie podróży są zawsze naszym priorytetem.

Cztery linie lotnicze, jeden cel: doskonałe wrażenia użytkownika

Postrzegamy siebie jako siłę napędową cyfrowych rozwiązań. Zawsze mamy na uwadze jeden cel: stworzenie najwyższej jakości cyfrowych doświadczeń dla klientów Lufthansa Group poprzez optymalizacje users flow, wygodne nowe funkcje i wydajne procesy, które stanowią podstawę obsługi klienta.

Dbamy też o biznes. Potrafimy zwiększyć sprzedaż, bez utraty jakości doświadczeń użytkowników.

Agata Kuich
Business Partner

Potrzebujecie przykładów?

Każda z linii lotniczych ma swój indywidualny charakter. Podkreślamy tę indywidualność poprzez naszą pracę, jednocześnie myśląc globalnie i generując maksymalną synergię.

Pracując na zasadach uzgodnionych z klientem, jako SYZYGY Group stworzyliśmy cztery indywidualne cyfrowe wytyczne dotyczące stylu marki, a także bibliotekę wzorów, która zapewnia standaryzację tam, gdzie jest to korzystne, a promuje indywidualność tam, gdzie wzmacnia charakter marki.

Better together

Bezproblemową obsługę klienta można osiągnąć tylko wtedy, gdy wszyscy ze sobą współpracują, zwłaszcza w dużych organizacjach, takich jak Lufthansa Group.

Kluczową częścią naszej pracy jest łączenie informacji, celów i – co najważniejsze – ludzi. Zapewnia to wspólną wizję, pozwala uniknąć niespójności i zwiększa efektywność kosztową.

Naszymi partnerami w tym zakresie są działy sprzedaży online, marki i produktu czterech linii lotniczych. Wspieramy ich, łącząc wszystkich istotnych interesariuszy poprzez nasze aktywne działania w zakresie zarządzania. W rezultacie praca jest bardziej wydajna, a klienci są bardziej zadowoleni.

Nasz wkład jako SYZYGY Warsaw:

  • CX i doradztwo procesowe
  • Projektowanie UX i interakcji
  • Makiety i projektowanie ekranów

 

Nasze usługi jako SYZYGY Group obejmują również:

  • Innowacje biznesowe i projektowanie usług
  • Przewodnik po stylach online dla wielu marek
  • Biblioteka komponentów
  • Prototypowanie i testowanie użyteczności
  • Strategia treści i redakcja
  • Rozwój frontendu i zarządzanie projektem (Scrum)
  • Doradztwo w zakresie backendu i monitorowanie jakości
  • Zarządzanie interesariuszami i zarządzanie wieloma markami
Porozmawiajmy!
Business Partnerships Agata Kuich
IT Business Partner
On this page