Digital Lead
Cztery linie lotnicze, jeden cel: doskonałe wrażenia użytkownika
Postrzegamy siebie jako siłę napędową cyfrowych rozwiązań. Zawsze mamy na uwadze jeden cel: stworzenie najwyższej jakości cyfrowych doświadczeń dla klientów Lufthansa Group poprzez optymalizacje users flow, wygodne nowe funkcje i wydajne procesy, które stanowią podstawę obsługi klienta.
Dbamy też o biznes. Potrafimy zwiększyć sprzedaż, bez utraty jakości doświadczeń użytkowników.
Agata KuichBusiness Partner
Potrzebujecie przykładów?
Każda z linii lotniczych ma swój indywidualny charakter. Podkreślamy tę indywidualność poprzez naszą pracę, jednocześnie myśląc globalnie i generując maksymalną synergię.
Pracując na zasadach uzgodnionych z klientem, jako SYZYGY Group stworzyliśmy cztery indywidualne cyfrowe wytyczne dotyczące stylu marki, a także bibliotekę wzorów, która zapewnia standaryzację tam, gdzie jest to korzystne, a promuje indywidualność tam, gdzie wzmacnia charakter marki.
Better together
Bezproblemową obsługę klienta można osiągnąć tylko wtedy, gdy wszyscy ze sobą współpracują, zwłaszcza w dużych organizacjach, takich jak Lufthansa Group.
Kluczową częścią naszej pracy jest łączenie informacji, celów i – co najważniejsze – ludzi. Zapewnia to wspólną wizję, pozwala uniknąć niespójności i zwiększa efektywność kosztową.
Naszymi partnerami w tym zakresie są działy sprzedaży online, marki i produktu czterech linii lotniczych. Wspieramy ich, łącząc wszystkich istotnych interesariuszy poprzez nasze aktywne działania w zakresie zarządzania. W rezultacie praca jest bardziej wydajna, a klienci są bardziej zadowoleni.
Zmiany w aplikacjach mobilnych
Nasz wkład jako SYZYGY Warsaw:
- CX i doradztwo procesowe
- Projektowanie UX i interakcji
- Makiety i projektowanie ekranów
Nasze usługi jako SYZYGY Group obejmują również:
- Innowacje biznesowe i projektowanie usług
- Przewodnik po stylach online dla wielu marek
- Biblioteka komponentów
- Prototypowanie i testowanie użyteczności
- Strategia treści i redakcja
- Rozwój frontendu i zarządzanie projektem (Scrum)
- Doradztwo w zakresie backendu i monitorowanie jakości
- Zarządzanie interesariuszami i zarządzanie wieloma markami