Kyocera

Transformacja cyfrowa w regionie EMEA

Nasza rola

Product & Web Development

KYOCERA powierzyła nam zaplanowanie, opracowanie i wdrożenie nowego cyfrowego środowiska 360 opartego na potrzebach klientów, które wykorzysta potencjał Adobe Experience Manager.

Oprócz dokładnych badań podstawowych, SYZYGY przeprowadziło serię warsztatów dla interesariuszy, podczas których określono priorytety szczegółowych wymagań dotyczących core customer journeys (ścieżki klienta), pomagając w sformułowaniu początkowego Minimum Viable Product dla nowego cyfrowego doświadczenia KYOCERA. Modele szkieletowe, przepływy procesów i szczegółowe projekty wizualne pomogły dodać dodatkowe szczegóły do pożądanego kompleksowego doświadczenia, na podstawie którego zespół programistów zbudował, przetestował i uruchomił nową platformę cyfrową.

Co więcej, w trakcie trwania projektu, SYZYGY został poproszony o uwzględnienie globalnego rebrandingu KYOCERA w ramach budowanej platformy na czas przed pierwszym uruchomieniem.

Zastosowane rozwiązania

Wykorzystując potencjał pakietu Adobe, procesy backend’owe są teraz obsługiwane za pomocą zautomatyzowanych przepływów pracy i jasno zdefiniowanych uprawnień użytkowników, podczas gdy analizy zapewniają wgląd i wskazówki dotyczące przyszłej optymalizacji.

Ponadto w pełni dostosowane komponenty i szablony stron umożliwiają autorom dostarczanie dynamicznej, dostosowanej zawartości do wielu witryn w różnych lokalizacjach geograficznych.

Nowe środowisko integruje się z licznymi systemami, w tym LDAP (do uwierzytelniania) i Salesforce Pardot (automatyzacja marketingu), które pomagają zapewnić KYOCERA pełny widok klientów i mogą zapewnić bezproblemową, wielokanałową podróż swoim użytkownikom.

Impact

Nowe doświadczenie przyspiesza wprowadzanie produktów KYOCERA na rynek i zapewnia 23 krajowym oddziałom sprzedaży możliwość dostosowywania lokalnych treści i personalizowania komunikatów w całym cyklu życia klienta, aktywnie stymulując generowanie leadów.

Ponadto firma SYZYGY zapewniła firmie KYOCERA zestaw wytycznych i zasad dotyczących nowej identyfikacji wizualnej marki, z której można korzystać na wszystkich platformach, urządzeniach i w przyszłości na innych rynkach.

Usługi:

  • Product discovery
  • Prototypowanie
  • Process discovery
  • Testy użytkowników
  • Software engineering
  • Maintenance & Operations
  • Product development
  • Utrzymanie & SLA

Technologie:

  • Javascript: React 16, ECMA Script 6, Jest, Node.js
  • Front-end: SCSS – BEM
  • Back-end: Java, Adobe Experience Manager, Elasticsearch, ClamAV, Active Directory
  • Architecture: Author-Publish, Dispatcher, Cache, EFS datastore
  • Monitoring: Pager Duty
  • Hosting: AWS, Continuous Deployment, High Availability
Interesujące?
Opowiedz nam o swoim pomyśle!
New Business Michał Łukawski
IT Client Partner
On this page