
Przemyślany i zmodernizowany:
Program lojalnościowy Lufthansa Group i aplikacja mobilna
Digital Lead
W oparciu o kompleksowe strategie projektujemy pozytywne doświadczenia użytkowników i wprowadzamy je do wszystkich cyfrowych punktów kontaktu Miles & More.
Nasz cel: ustanowienie programu lojalnościowego Lufthansa Group jako codziennego towarzysza dla osób mobilnych: prostego, aktywnego i przystępnego. W taki sposób, aby cyfrowo spełniał potrzeby wszystkich grup użytkowników.

Mapa drogowa w cyfrowym kosmosie: nasza strategia marki
Jeden program lojalnościowy, wiele partnerstw: od lotnictwa, bankowości i płatności po produkty i usługi w kontekście podróży i nie tylko – Miles & More działa w złożonym ekosystemie.
Tu właśnie wkraczamy my:
Pomagamy Miles & More odgrywać aktywną rolę w całym ekosystemie i tworzyć płynne podróże klientów we wszystkich kanałach cyfrowych. Każdy punkt styku spełnia dedykowane zadanie, które zdefiniowaliśmy jako część kompleksowej strategii kanałowej – od strony internetowej , po aplikację i platformę e-commerce Worldshop . Podstawowe kryterium istotności: indywidualni uczestnicy i ich indywidualny cykl życia klienta.

W centrum podróży: osoba mobilna
Program lojalnościowy Miles & More jest wykorzystywany na różne sposoby: do gromadzenia mil i punktów za przeloty liniami lotniczymi, podczas zakupów online na stronach i w aplikacjach partnerskich, w celu uzyskania pożądanych nagród w aplikacji Miles & More i na wiele innych sposobów.
Płynna interakcja wszystkich cyfrowych punktów styku jest zatem niezbędna, aby zapewnić uczestnikom programu pozytywne doświadczenia klientów i zaspokoić ich indywidualne potrzeby. Zapewniamy to zarówno pod względem technicznym, jak i merytorycznym: dzięki kompleksowym analizom grup docelowych i ukierunkowanym testom użyteczności. Od pierwszego kontaktu do realizacji nagrody za lot – i nie tylko.
Dostarczanie treści dopasowanych do segmentów – od newsletterów i treści na stronie internetowej po powiadomienia w aplikacji – pozwala na konsekwentnie spersonalizowaną komunikację, opartą na zainteresowaniach i etapie życia klienta.
Użytkownicy otrzymują rekomendacje dotyczące korzyści związanych ze zbieraniem i wykorzystywaniem mil, propozycji dopasowanych do ich profilu podróżowania oraz dynamicznych wyzwań, które angażują ich na nowo.
Te spersonalizowane działania realnie zwiększyły aktywność w programie – w samych wyzwaniach uczestnicy zdobyli łącznie 200 milionów mil. Odnotowaliśmy również wzrost dziennego wykorzystania aplikacji nawet o 95%.
Spójność na każdym etapie: sposób prezentacji marki
Kolejnym wyzwaniem było zapewnienie marce Miles & More spójnego, rozpoznawalnego wizerunku cyfrowego oraz własnej, unikalnej tożsamości wizualnej – przy jednoczesnej harmonijnej integracji z architekturą marki parasolowej Lufthansa Group.
Przeprojektowaliśmy jej wygląd od podstaw, nadając jej nowoczesny, świeży charakter.
W ramach tego procesu rozszerzyliśmy Brand Styleguide Miles & More i zdefiniowaliśmy Design System działający we wszystkich cyfrowych punktach styku. System opiera się na standardach, które wykraczają poza warstwę wizualną – obejmując zasady UX oraz cyfrowe zachowanie marki. Efekt? Spójny wizerunek – od najmniejszego detalu po całościowe doświadczenie. Zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz organizacji. Stworzyliśmy efektywne procesy i synergie, mając pewność, że każdy punkt styku odzwierciedla markę zgodnie z jej założeniami

![]()
Wraz ze zmieniającym się światem zmieniają się relacje między ludźmi a markami. Nawet silne marki potrzebują dobrego planu, aby zatrzymać klientów i pozostać dopasowanymi do przyszłości.
Thorsten BeckerCreative Director | SYZYGY
Aktualne treści, które inspirują i wyjaśniają
Miles & More, jako program lojalnościowy, oferuje wiele możliwości i nieustannie się rozwija. Dzięki regularnie publikowanym formatom wideo użytkownicy mogą łatwo poznawać nowe funkcje, partnerów i oferty.
Filmy instruktażowe dostępne na stronie internetowej i w serwisie YouTube wprowadzają w świat zbierania mil w przystępny sposób. Z kolei aktualizacje wideo – prowadzone przez pracowników Miles & More – nadają programowi ludzką twarz, porządkują ofertę i inspirują do podróżowania oraz korzystania z benefitów.


Zanim wybierzesz partnera: przygotuj skuteczne RFP dla aplikacji mobilnej
Dobrze sformułowane zapytanie ofertowe (RFP) pozwala porównać oferty na równych zasadach i wybrać partnera, który najlepiej odpowiada na potrzeby Twojego zespołu i użytkowników końcowych.
Pobierz darmowy szablon w formacie PDF 📄 i sprawdź, o co warto zapytać, by uniknąć nieporozumień i usprawnić cały proces.
Evolution Days – od briefingu do prototypu w 3, 2, 1
Nasze cele we współpracy z Miles & More są ambitne – aby nieustannie rozwijać cyfrowe punkty styku, wspólnie wdrożyliśmy format oparty na myśleniu projektowym. W interdyscyplinarnych zespołach pracujemy nad konkretnymi rezultatami i prototypami funkcjonalności – w intensywnym tempie i w ramach jasno określonych sprintów.

Jako SYZYGY odpowiadaliśmy za:
- Opracowanie strategii i koncepcji
- Rozwój marki i przeniesienie jej do cyfrowych Styleguides
- Projektowanie spójnego Design Systemu dla różnych punktów styku
- Projektowanie UX i interakcji
- Tworzenie wireframe’ów i projektów interfejsów (UI)
- Prototypowanie i testowanie użyteczności
- Koncepcję i produkcję treści
- Doradztwo i nadzór jakościowy
- Zarządzanie interesariuszami i wdrożeniem


Twoja aplikacja też może budować lojalność
Dobrze zaprojektowana aplikacja mobilna to coś więcej niż kanał komunikacji – to realne narzędzie do wzmacniania relacji z użytkownikami, rozwijania programów lojalnościowych i dostarczania spójnych, angażujących doświadczeń.
Pomożemy Ci stworzyć rozwiązanie, które:
- będzie wspierać kluczowe cele Twojej organizacji,
- zwiększy zaangażowanie i retencję użytkowników,
- zachowa spójność wizualną i funkcjonalną w każdym punkcie styku.
Chcesz zobaczyć, jak to działa w praktyce?
Zobacz, jak współpracowaliśmy z Miles & More – i porozmawiajmy o Twoim pomyśle.