Miles & More

Przemyślany i zmodernizowany:
Program lojalnościowy Lufthansa Group i aplikacja mobilna

Rola SYZYGY:

Digital Lead

Jak satysfakcja staje się lojalnością? Od 2022 roku wspieramy Miles & More jako międzynarodowa wiodąca agencja cyfrowa w ponownym przemyśleniu lojalności.

W oparciu o kompleksowe strategie projektujemy pozytywne doświadczenia użytkowników i wprowadzamy je do wszystkich cyfrowych punktów kontaktu Miles & More.

Nasz cel: ustanowienie programu lojalnościowego Lufthansa Group jako codziennego towarzysza dla osób mobilnych: prostego, aktywnego i przystępnego. W taki sposób, aby cyfrowo spełniał potrzeby wszystkich grup użytkowników.

Interfejsy programu lojalnościowego Miles & More dla Grupy Lufthansa: widoki aplikacji mobilnej, strony internetowej, newslettera i sklepu online – prezentujące spójny design i doświadczenie użytkownika.

Mapa drogowa w cyfrowym kosmosie: nasza strategia marki

Jeden program lojalnościowy, wiele partnerstw: od lotnictwa, bankowości i płatności po produkty i usługi w kontekście podróży i nie tylko – Miles & More działa w złożonym ekosystemie.

Tu właśnie wkraczamy my:

Pomagamy Miles & More odgrywać aktywną rolę w całym ekosystemie i tworzyć płynne podróże klientów we wszystkich kanałach cyfrowych. Każdy punkt styku spełnia dedykowane zadanie, które zdefiniowaliśmy jako część kompleksowej strategii kanałowej – od strony internetowej  , po aplikację i platformę e-commerce Worldshop . Podstawowe kryterium istotności: indywidualni uczestnicy i ich indywidualny cykl życia klienta.

W centrum podróży: osoba mobilna

Program lojalnościowy Miles & More jest wykorzystywany na różne sposoby: do gromadzenia mil i punktów za przeloty liniami lotniczymi, podczas zakupów online na stronach i w aplikacjach partnerskich, w celu uzyskania pożądanych nagród w aplikacji Miles & More i na wiele innych sposobów.

Płynna interakcja wszystkich cyfrowych punktów styku jest zatem niezbędna, aby zapewnić uczestnikom programu pozytywne doświadczenia klientów i zaspokoić ich indywidualne potrzeby. Zapewniamy to zarówno pod względem technicznym, jak i merytorycznym: dzięki kompleksowym analizom grup docelowych i ukierunkowanym testom użyteczności. Od pierwszego kontaktu do realizacji nagrody za lot – i nie tylko.

Dostarczanie treści dopasowanych do segmentów – od newsletterów i treści na stronie internetowej po powiadomienia w aplikacji – pozwala na konsekwentnie spersonalizowaną komunikację, opartą na zainteresowaniach i etapie życia klienta.

Użytkownicy otrzymują rekomendacje dotyczące korzyści związanych ze zbieraniem i wykorzystywaniem mil, propozycji dopasowanych do ich profilu podróżowania oraz dynamicznych wyzwań, które angażują ich na nowo.

Te spersonalizowane działania realnie zwiększyły aktywność w programie – w samych wyzwaniach uczestnicy zdobyli łącznie 200 milionów mil. Odnotowaliśmy również wzrost dziennego wykorzystania aplikacji nawet o 95%.

95
%
Wzrost dziennego wykorzystania aplikacji mobilnej
200
milionów
mil

Spójność na każdym etapie: sposób prezentacji marki

Kolejnym wyzwaniem było zapewnienie marce Miles & More spójnego, rozpoznawalnego wizerunku cyfrowego oraz własnej, unikalnej tożsamości wizualnej – przy jednoczesnej harmonijnej integracji z architekturą marki parasolowej Lufthansa Group.

Przeprojektowaliśmy jej wygląd od podstaw, nadając jej nowoczesny, świeży charakter.

W ramach tego procesu rozszerzyliśmy Brand Styleguide Miles & More i zdefiniowaliśmy Design System działający we wszystkich cyfrowych punktach styku. System opiera się na standardach, które wykraczają poza warstwę wizualną – obejmując zasady UX oraz cyfrowe zachowanie marki. Efekt? Spójny wizerunek – od najmniejszego detalu po całościowe doświadczenie. Zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz organizacji. Stworzyliśmy efektywne procesy i synergie, mając pewność, że każdy punkt styku odzwierciedla markę zgodnie z jej założeniami

Wraz ze zmieniającym się światem zmieniają się relacje między ludźmi a markami. Nawet silne marki potrzebują dobrego planu, aby zatrzymać klientów i pozostać dopasowanymi do przyszłości.

Thorsten Becker
Creative Director | SYZYGY

Aktualne treści, które inspirują i wyjaśniają

Miles & More, jako program lojalnościowy, oferuje wiele możliwości i nieustannie się rozwija. Dzięki regularnie publikowanym formatom wideo użytkownicy mogą łatwo poznawać nowe funkcje, partnerów i oferty.

Filmy instruktażowe dostępne na stronie internetowej i w serwisie YouTube wprowadzają w świat zbierania mil w przystępny sposób. Z kolei aktualizacje wideo – prowadzone przez pracowników Miles & More – nadają programowi ludzką twarz, porządkują ofertę i inspirują do podróżowania oraz korzystania z benefitów.

Okładka bezpłatnego PDF-a: ‘Jak stworzyć skuteczne RFP na wdrożenie aplikacji mobilnej’. W tle fragment checklisty dotyczącej obszaru biznesowego. Hasło przewodnie: ‘Porównaj oferty jabłko do jabłka’.

Zanim wybierzesz partnera: przygotuj skuteczne RFP dla aplikacji mobilnej

Dobrze sformułowane zapytanie ofertowe (RFP) pozwala porównać oferty na równych zasadach i wybrać partnera, który najlepiej odpowiada na potrzeby Twojego zespołu i użytkowników końcowych.

Pobierz darmowy szablon w formacie PDF 📄 i sprawdź, o co warto zapytać, by uniknąć nieporozumień i usprawnić cały proces.

Evolution Days – od briefingu do prototypu w 3, 2, 1

Nasze cele we współpracy z Miles & More są ambitne – aby nieustannie rozwijać cyfrowe punkty styku, wspólnie wdrożyliśmy format oparty na myśleniu projektowym. W interdyscyplinarnych zespołach pracujemy nad konkretnymi rezultatami i prototypami funkcjonalności – w intensywnym tempie i w ramach jasno określonych sprintów.

Jako SYZYGY odpowiadaliśmy za:

  • Opracowanie strategii i koncepcji
  • Rozwój marki i przeniesienie jej do cyfrowych Styleguides
  • Projektowanie spójnego Design Systemu dla różnych punktów styku
  • Projektowanie UX i interakcji
  • Tworzenie wireframe’ów i projektów interfejsów (UI)
  • Prototypowanie i testowanie użyteczności
  • Koncepcję i produkcję treści
  • Doradztwo i nadzór jakościowy
  • Zarządzanie interesariuszami i wdrożeniem
Michał Łukawski, IT Client Partner, na tle nowoczesnego biura z roślinami i drewnianymi półkami. Tekst na grafice: ‘Zrealizuj swoje cele z partnerem, który stawia na wyniki.’ Logo SYZYGY w prawym górnym rogu. Grafika promuje współpracę z partnerem IT, skupioną na realizacji celów biznesowych - Uwzględnienie w formule celu mierników , które będą ustalać minimalne akceptowalne poziomy danego kryterium lub poziom pożądany do osiągnięcia.

Twoja aplikacja też może budować lojalność

Dobrze zaprojektowana aplikacja mobilna to coś więcej niż kanał komunikacji – to realne narzędzie do wzmacniania relacji z użytkownikami, rozwijania programów lojalnościowych i dostarczania spójnych, angażujących doświadczeń.

Pomożemy Ci stworzyć rozwiązanie, które:

  • będzie wspierać kluczowe cele Twojej organizacji,
  • zwiększy zaangażowanie i retencję użytkowników,
  • zachowa spójność wizualną i funkcjonalną w każdym punkcie styku.

Chcesz zobaczyć, jak to działa w praktyce?
Zobacz, jak współpracowaliśmy z Miles & More – i porozmawiajmy o Twoim pomyśle.

Na tej stronie